۸۱ نکات فروش یک جمله ای که هر نماینده باید بداند

نکات فروش

همانطور که بهترین ورزشکاران به طور مداوم تمرین می کنند، بهبود و اصلاح استراتژی خود را انجام می دهند، فروشندگان موفق همیشه با تکنیک های موجود تجربه می کنند و تلاش می کنند تا از آنها استفاده کنند. پس از همه، دومین ورزشکار یا مربی تلاش می کند تا بهتر شود، آنها عقب می روند.

من راهنمایی های یک جمله را برای حفظ شکل ظاهری خود انتخاب کرده ام. این که آیا شما می خواهید بر روی مهارت های ارائه خود تمرکز کنید، رویکرد شما به مخاطبان، روش های شما برای بستن، و یا همه موارد فوق، شما چند واژه عالی از عقل را در این لیست پیدا خواهید کرد.

بهترین نکات فروش
بازرسی نکات فروش
۱٫ ایجاد منافع بیشتر با پیگیری رویدادهای ماجرا کمتر آشکار: تغییر عمده در استخدام، تغییر رهبر اجرایی، قانون صنعت جدید و غیره

۲٫ قبل از رسیدن به یک چشم انداز، مشکلی را که احتمالا با آن روبرو هستید، شناسایی کنید.

۳٫ در مورد سرب شما به عنوان یک شرکت فکر کنید، نه تنها یک نفر (۶٫۸ نفر در حال حاضر در تصمیم گیری خرید مستقیم B2B مشارکت دارند.

۴٫ زمان برنامه ریزی برای جستجوی هر روز و هر روز – حتی در آخرین روز ماه یا سه ماهه.

۵٫ از کانال های مختلف برای چشم انداز – ایمیل، تلفن، رسانه های اجتماعی، رویدادها، ارجاعات استفاده کنید تا بتوانید تا حد امکان کاملترین خط لوله خود را حفظ کنید.

نکات فروش ایمیل
۶٫ برای پاسخ های بیشتر، ایمیل هایی را که سومین گرید را می فهمید بنویسید.

۷٫ متن موضوع ایمیل خود را زیر ۷ کلمه نگه دارید – این حداکثر است که در تلفن نشان داده می شود، جایی که تقریبا نیمی از چشم انداز پیام را باز می کند.

۸٫ از “Re:” در یک خط موضوع استفاده نکنید؛ ایمیل شما ممکن است باز شود، اما آن را به سرعت حذف خواهد شد.

۹٫ اگر میخواهید یک چشم انداز را که تاریک است، دوباره گول بزنید، گناه نکنید، آنها را ترک کنید.

۱۰٫ شما احتمالا متوجه شده اید که “فقط چک کردن در” و یا “فقط دنبال کردن” ایمیل ها پاسخ های دیگر را دریافت نمی کنند، به همین دلیل دلایل شما را در رسیدن به هدف و یک تماس متقابل واضح نشان می دهند.

۱۱٫ از فیلم ها استفاده کنید تا توجه مخاطبین خود را جلب کنید و از جمعیت تماشا کنید.

۱۲٫ یک پیوند به تقویم خود اضافه کنید تا از زمان و مکافات آزار دهنده برای پیدا کردن یک زمان برای ملاقات جلوگیری کنید.

۱۳٫ هنگامی که گوشی خود را با کسی بفرستید، یک ایمیل پیگیری را به آسانی ارسال کنید تا اطمینان حاصل شود که از شکاف عبور نکنید.

۱۴٫ از کپی کردن و چسباندن ایمیل های خود به مایکروسافت و جلوگیری از اشتباهات اشتباه و اشتباهات املایی خودداری کنید و آنها را از طریق چک کردن املا یا بارگیری Grammarly اجرا کنید.

۱۵٫ باز کردن و پاسخ دادن به قالب های خود را پیگیری کنید، بنابراین می توانید پیام های کم کار را کاهش دهید و روی عملکرد بالا انجام دهید.

۱۶٫ از قالببندی بد بو و یا فونت های خاص استفاده نکنید (مگر اینکه شما بخواهید نگاه غیر حرفه ای کنید).

۱۷٫ هرگز ایمیل ارسال نکنید بدون شخصی کردن حداقل دو مورد – و نه، [نام چشم انداز] و [نام شرکت] شمارش نکنید.

۱۸٫ ایمیل هایی که در مورد آنها صحبت می کنند و به نظرات شما ناامن می گویند. اگر اعتقاد دارید پیام شما قدرتمند و ارزشمند است، نیازی به نوشتن ندارید.

۱۹٫ Emojis می تواند بشریت و لحن مکالمه ای را به ایمیل های شما اضافه کند و آنها را به یاد ماندنی بگذارد اما اگر هر خط Emoji داشته باشد، به نظر می رسد که سعی می کنید بیش از حد سخت کار کنید.

راهنمایی فروش تلفن
۲۰٫ هنگامی که به تماس اول می آید، اکثر چشم اندازها می خواهند درباره قیمت گذاری و محصول صحبت کنند، در حالی که این بدان معنا نیست که شما باید کشف را از بین ببرید، مطمئن شوید که برنامه های آینده شما را نیز در نظر بگیرید.

۲۱٫ شما می توانید از یک اسکریپت فروش استفاده کنید، اما آماده باشید که به خارج از اسکریپت بپردازید – چشم انداز شما می خواهد با شخص واقعی صحبت کند، نه یک ربات.

مدیر اجرایی Databox و معاون پیشین HubSpot معاون فروش Peter Coputa می گوید: “این لازم است که دیوارهای چشم انداز را از بین ببرد و حقیقت را کشف کند”، “شک و تردید سالم و تمایل به درخواست سؤال های مشکوک” را به هر مکالمه فروش می دهد.

۲۳٫ همه را با احترام رفتار کنید: فقط به این دلیل که کسی تصمیم گیرنده نیست، به این معنی نیست که شما باید آنها را و یا قدرت خود را رد کنید (مگر اینکه شما مایل به رد صلاحیت هستید).

Babette Ten Haken، استراتژیست فروش و مربی فروش می گوید: برای اطمینان از این که شما واقعا در هر مکالمه مشغول هستید، وانمود می کنید که هر تماس با شما برای اولین بار با آن مشتری است.

۲۵٫ مردم در صبح بیشتر صمیمانه صادق هستند – به این معنی که اگر شما با یک چشم انداز سخت به پین ​​صحبت می کنید، ممکن است بخواهید تماس اولیه را برنامه ریزی کنید.

۲۶٫ سعی نکنید از کار خود با رقبا چشم انداز خود به عنوان یک زمین استفاده کنید؛ پس از همه، آنها می خواهند بهتر از دیگر شرکت ها در فضای خود باشند، نه دقیقا همان.

۲۷٫ هرگز نگران نباشید رقیب شما به یک چشم انداز.

۲۸٫ در حقیقت، اگر رقیب شما خوب کار کند، چنین می گوئیم – نه تنها این اعتماد به نفس را نشان می دهد، بلکه به چشم انداز شما صادقانه می گوید.

۲۹٫ جیم کینان همیشه دروغ نمی گوید: “به عنوان یک فروشنده، حقیقت بزرگترین دارایی شماست، زیرا اعتماد را ایجاد می کند.”

۳۰٫ هنگامی که چشم انداز شما یا رویکرد شما را مورد انتقاد قرار می دهد، به جای اینکه دفاعی را مورد انتقاد قرار دهد، آن را با شکوه پذیرفته کنید – واکنش عصبانی آنها را در پاشنه های خود بیدار می کند، اما یک فروتن می تواند آنها را در کنار شما قرار دهد.

۳۱٫ تصویر خود را در کنار میز به عنوان چشم انداز خود را نشسته، که به شما کمک می کند یک نگرش دوستانه و مفید را حفظ کنید.

۳۲٫ به ترجیحات ارتباطات خریدار منتقل کنید: اگر آنها به وضوح از طریق ایمیل (یا برعکس) ایمیل می زنند، پس با آن کنار بیایید.

۳۳٫ اگر تمایلی به انتخاب گوشی نداشته باشید، اهداف مالی، کاری یا شخصی خود را یادآوری کنید.

۳۴٫ هنگامی که شما در کاهش فروش قرار دارید، منجر به فروش یک فروشنده دیگر می شود؛ شما فشار کمتری برای انجام دادن احساس خواهید کرد و این تغییر جالب خواهد بود. (اگر یک چشم انداز به گفتگو دیگری موافقت کند، فرصت را به من بدهید).

۳۵٫ جف کالتر می گوید: “یک تیم بیس بال این بازی را به نفع خود نمی برد اگر آنها فقط یک بار تلاش می کنند توپ را بگیرند. همین امر برای شما صادق است. اگر شما فقط یک بار تماس بگیرید، شما بعید به نظر می رسید فروش.

نکات فروش مکالمه
۳۶٫ اگر شما واقعا کنجکاو هستید، شما نتایج بهتر خواهید داشت، می گوید: مربی فروش و مدیریت و همکاری نویسنده لانگ فاولی، فروش فروش موفقیت آمیز شما: “با چشم انداز خود جذاب باشید”.

۳۷٫ حفظ نسبت ۲: ۱ اطلاعات به نظرات – برای هر دو مزایا که چشم انداز را ارائه می کنید، از یک سوال بپرسید که شما در مسیر درست هستید.

۳۸٫ نمایش، نه بگویید: “در حال حاضر شما وسوسه می شود به خریدار آنچه که او باید انجام دهد،” به جای یک داستان در مورد یک همکار از خریدار را ارائه می دهند، می گوید مایک Bosworth، نویسنده راه حل فروش و چه بزرگ فروشندگان انجام می دهند

۳۹٫ اما این داستان کوتاه را حفظ کنید، زیرا کارشناسان می گویند که داستان موفقیت آسان به دنبال آن به نحو چشمگیری موثر تر از آنکه طولانی یا سرگردان باشد.

۴۰٫ کلمه “اما” را برای “و” مبادله کنید تا صدایی مثل اینکه شما با چشم انداز خود موافقت میکنید و زمانی که شما در واقع یک ایدهی ضدآمریکو را ارائه میدهید، از آنها دفاع میکنید.

۴۱٫ سکوت به چشم انداز فرصتی برای پردازش اطلاعات می دهد و باعث می شود که تعاملات بیشتر شبیه مکالمات از زمین فروش باشد، بنابراین عجله نکنید تا آن را پر کنید.

۴۲٫ شناسایی واژه ها و صفت هایی که خریدار از آنها استفاده می کند، سپس از همان کلمات برای ایجاد یک ارتباط ناخودآگاه استفاده می کنند.

۴۳٫ لبخند کاری می کند، بنابراین چشم انداز موفقیت شرکت یا موفقیت شخصی را تعریف می کند.

۴۴٫ اما فعالیت بیش از حد مشتاق کار نمی کند، بنابراین استفاده از کلمات خود را مانند “عالی”، “فوق العاده” و “شگفت انگیز” محدود کنید (در حالی که شما در آن هستید، علامت تعجب را نیز از بین ببرید).

۴۵٫ در صورت امکان، چشم انداز خود را برای لبخند و یا خنده کنید، همانطور که تحقیقات نشان می دهد که در حالی که شما در حال ظرافت است، سخت است که بگوئید “نه”.

۴۶٫ ​​برای نشان دادن اینکه شما گوش می کنید، آنچه را که یک چشم انداز به طریقی دیگر به آنها گفته می شود، تکرار کنید، ابتدا با عبارت “آنچه که من می شنوم، شما می گویید …”

۴۷٫ مارک روبرگ معتقد است: “در تجربه من، بعد از مرحله تعیین هدف مکالمه کشف، بهتر است خط مشی فوری را حل کنیم. هنگامی که اهداف تعیین می شود، بررسی کنید که چرا در حال حاضر برای پیشگیری از درد ضروری است.

نکات فروش ارائه
۴۸٫ قبل از برقراری تماس، به یک ترانه انرژی دهید گوش دهید تا صدای خوبی داشته باشید و درگیر آن نشوید، خسته نباشید یا از آن خارج شوید.

۴۹٫ فقط راه حل های موجود که مربوط به چشم انداز هستند (حتی اگر این بدان معنی است که ویژگی های واقعا محبوب خود را از ارائه خود خارج کنید).

۵۰٫ خریداران در مورد زنگ ها و سوت های محصول شما اهمیتی نمی دهند – بلکه نشان می دهد که چگونه این زنگ ها و سوت ها به ارزش واقعی کسب و کار تبدیل می شوند.

۵۱٫ نگران نباشید به برنامه ریزی ارائه خود، اگر چشم انداز متمرکز بر یک موضوع یا منطقه متفاوت است.

۵۲٫ اگر یکی از مدیران SinglePlatform و یکی از بنیانگذاران Wiley Cerili می گوید که شما از عرشه ارائه استفاده می کنید، اطمینان حاصل کنید که از شما توجهی نداشته باشد. “Wiley Cerili، مدیر عامل شرکت SinglePlatform می گوید:” فروشندگان موفقیت آمیز برای جذب و مدیریت توجه مشتریان آموزش دیده اند؛ شما نمی خواهید قدرت را به عرشه پشت سرتان بگذارید. ”

۵۳٫ مدت زمان ارائه خود را طول می کشد، تاثیر کمتر شما داشته باشد.

۵۴٫ برای نشان دادن اینکه شما واقعا توجه می کنید، اعتراض چشم انداز را بنویسید.

۵۵٫ به جای تلاش برای مجبور کردن آنها از طریق قیف خود، به فرایند خرید مشتری خود متصل شوید.

۵۶٫ با یک هدف اصلی برای تماس یا جلسه (یک جلسه پیگیری، یک محاکمه محصول، شرایط خرید)، همراه با چندین گزینه دیگر که می توانید در صورت رد رد ارائه دهید، بیایید.

۵۷٫ اگر شما در حال پیروزی هستید، ممکن است این قرارداد را به دست آورید … اما شما مشتریان ناراضی را در خط می بینید.

۵۸٫ از موش خوشحال نباشید – در اطراف رابط کاربری محصول شما سرگردان خواهد بود و از نکات کلیدی خود منحرف می شود.

بسته شدن نکات فروش
۵۹٫ عجیب و غریب اما درست: شما می توانید معاملات را سریع تر با فرستادن چشم انداز خود را سه نسخه از قرارداد به جای دو.

۶۰٫ برای کسب کسب و کار از تخفیفی استفاده نکنید: اگر بهترین استدلال برای اینکه چرا چشم انداز شما باید خرید باشد، “من آنرا به شما ۵۰٪ تخفیف میدهم”، شما قبلا نبرد را از دست دادهاید.

۶۱٫ بپرسید «آیا دلیلی وجود دارد، اگر ما محصولی را با این قیمت به شما دادیم، شما نمی توانید با شرکت ما کاری انجام دهید؟» (یا «بله» را دریافت می کنید، و یا به نظر شما باقی مانده است).

۶۲٫ از تکنیک های انعطاف دستکاری استفاده کنید، که چشم اندازها اکنون به اندازه کافی پیچیده هستند تا بتوانند از آموزش و یادگیری استفاده کنند.

۶۳٫ برای ارائه پیشنهاد چند معافیت غیرمنطقی به مذاکرات بروید، بنابراین شما می توانید در مورد شرایط غیر از قیمت مذاکره کنید.

نکات عمومی فروش
۶۴٫ هنگامی که شما در افت فروش هستید، چند هدف کوچک و قابل دستیابی را برای ایجاد حرکت و ایجاد اعتماد به نفس خود تعیین کنید.

۶۵٫ برای انتخاب بهتر، تصمیم گیری دقیق تر، «بیانیه مأموریت فروش» را انتخاب کنید و از آن برای هدایت روند تصمیم گیری خود استفاده کنید.

۶۶٫ اعتقاد بر آنچه که شما می فروشید، کیت فراززی، نویسنده هرگز تنها نیست، می گوید: “اگر شما اعتقاد داشته باشید که همه شما معامله شما است، شما هرگز نمی توانید به آنجا برسید – شما باید یک محصول تولید کنید که خیلی غریب است که شما می دانید که شما مردم را به آنچه کاملا یک رابطه زیبا و بلند مدت است، دعوت می کنید. ”

۶۷٫ به طور مستقیم از شکایات مشتریان و نشان دادن چگونگی بهبود آن، و سپس آن را انجام دهید.

۶۸٫ مدیر فروش شما می تواند یک منبع باور نکردنی باشد، اما شما باید از سوالات درست (حتی موارد سخت مانند «چرا فکر می کنید ما این معامله را از دست دادیم؟»).

۶۹٫ تنظیم – و stick – اهداف فعالیت های روشن برای حفظ خود را در مسیر زمانی که شما احساس بدون انگیزه.

۷۰٫ مایکل پیزی، مدیر فروش در HubSpot، می گوید: “بازدیدکنندگان بازدید می کنند.” “اگر شما در حال اجرا یا شرکت در بازخورد تماس نیستید، فرصت زیادی برای بهبود عملکرد فروش خود ندارید.”

۷۱٫ هرگز متوقف کردن یادگیری: دانش خود را از محصول به روز نگه دارید، تماس های فروش بازی نقش، و اخبار صنعت را بخوانید.

۷۲٫ تحقیقات نشان می دهد که فروشندگان برتر، انعطاف پذیر، متواضع و جاه طلب هستند – بنابراین تمرکز بر خرد کردن این ویژگی ها.

۷۳٫ شما باید همیشه “کمک همیشه” باشید تا “همیشه بسته شود”.

۷۴٫ همیشه مایل فوق العاده ای است، به این معنی که شما باید تماس ها، ایمیل ها و جلسات برنامه ریزی را حتی اگر آخرین روز ماه باشد و شما قبلا ۱۲۵٪ از سهمیه را ساخته اید، نگه دارید.

۷۵٫ برای ناهار، از فروشندگان اصلی خود در شرکت خود بیرون بیاورید و از مشاوره خود در مورد فروش محصول خود بپرسید.

۷۶٫ از زمان خود محافظت کنید – در روز فقط تعداد زیادی ساعت فروش دارید، بنابراین همه چیز باید بعد از ساعت انجام شود یا نه.

۷۷٫ فراموش نکنید که تعادل کار و زندگی بخش مهمی از ماندن مولد است، نه به ذکر خوشحال!

۷۸٫ به دنبال اعضای تیمی باشید که به شما انگیزه می کنند تا بهتر شوند و شما را تشویق کنند زمانی که شما پایین بیایید.

۷۹٫ با وجودی که فروش یکی از سخت ترین حرفه ها است، یک مربی خوب و یا یک مربی واقعا می تواند کمک کند.

۸۰٫ جف کالتر، فروش فروش، می گوید: “از آنجا که هر خریدار متفاوت است، شما نمی توانید میزان فروش خود را در سنگ تعیین کنید. در عوض، منافع چشم انداز را کنترل کنید و چگونه با برند خود ارتباط برقرار کنید. به عنوان مثال، دانلود یک مقاله سفید به طور کامل متفاوت از یک درخواست تماس است. ”

۸۱٫ “اگر شما یک مدیر فروش هستید و شما یک فروشنده را که با پیشرفت فوری در حال مبارزه است، یک جلسه هفتگی برای بررسی تمام فرصت های جدید ایجاد شده در آن هفته برنامه ریزی کنید،” مارک روبرگه توصیه می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *