گوگل تخصیص کمکهای تبلیغاتی برای غیرانتفاعی را محدود می کند

چه اتفاقی افتاده است؟
شرکت های غیر انتفاعی در حال حاضر با دستورالعمل های سختگیرانه ای برای حمایت از گوگل ادنتان مواجه هستند.

درست قبل از کریسمس، محدودیت های جدید به آرامی به کاربران AdGrant اعلام شد که کل CTR در سطح حساب باید بیش از ۵٪ باشد. اگر CTR در حساب برای دو ماه متوالی کمتر از ۵٪ باشد، وضعیت کمک مالی می تواند از دست برود. پیاده سازی توسط گوگل به عنوان بخشی از تلاش گسترده تر برای بهبود رعایت آگهی های پرداخت شده در نتایج جستجو انجام شده است.

سازمان های غیر انتفاعی مانند یک کسب و کار نیاز به جریان ثابت ترافیک علاقه مند به وب سایت های خود دارند، اما به جای فروش محصولات و خدمات، هدف اصلی آنها جذب جمع آوری و کمک مالی است. تبلیغات پرداخت شده، یک روش واقعا موثر برای تقویت تعامل بوده است.

الزامات جدید گوگل
این تغییرات در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۱۸ تأیید شد و سازمان های خیریه تا پایان ماه فوریه برای اطمینان از این که حساب آنها مطابق با این و سایر شرایط است:

تخصیص های تبلیغاتی باید هدف خاص مکان را داشته باشند
همه کمپینها دارای حداقل ۲ گروه تبلیغاتی هستند
همه گروههای تبلیغاتی دارای حداقل ۲ آگهی فعال هستند
در حال گسترش افزونههای تبلیغاتی چند سایت در همه کمپینها هستیم
نرخ کلیک باید بالاتر از ۵٪ باشد
حساب حداقل یک بار در ماه وارد شده است
تغییر در حساب باید هر ۹۰ روز انجام شود
گوگل اعلام کرده است که اگر سازمان های خیریه برای دو ماه متوالی به این الزامات جدید پی ببرند، حساب های AdGrant خود را لغو خواهند کرد.

این یعنی چی؟

تاثیر آن در کوتاه مدت احتمالا بسیاری از موسسات خیریه را از دست داده است زیرا وضعیت آنها به طور فعال مدیریت نمی شود. گوگل امیدوار است، بدیهی است که این امر سازمان های خیریه را مجبور به تمرکز بر رانندگی با کیفیت می کند. آنها اظهار داشتند که ۵٪ در واقع از برنامه متوسط ​​امروز پایین تر است، که یک نقطه عادلانه است.

ما تصور می کنیم که کسانی که بیشترین تاثیر را داشته اند، غیر انتفاعی هستند که وضعیت Grantspro را دارند (۴۰،۰۰۰ دلار در ماه)، درصورتی که هزینه های آنها به طور ماهانه بیش از ۱۰،۰۰۰ دلار هزینه داشته باشد، زیرا این هزینه را با صرف هزینه زیاد بالا می برد. این احتمال وجود دارد که این موسسات خیریه با یک Grantspro احتمالا این وضعیت را از دست می دهند و به استاندارد Ad Grant (که هنوز یک مبلغ قابل توجه ۱۰،۰۰۰ دلاری از تبلیغات رایگان در ماه است!) متوقف می شود.

این مسئله همچنین این سوال را مطرح می کند: «اهداف گوگل برای آگهی مالی در آینده چیست؟» الزامات فزاینده ای برای یک موسسه خیریه برای حفظ وضعیت تبلیغ آگهی شما، واضح است که تاثیر بر تعداد موسسات خیریه واجد شرایط برای ادامه بهره وری از این برنامه و کسانی که می توانند، احتمالا به شدت در فرصت های موجود محدود خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *