چند اشتباهی که در وبلاگ نویسی صورت میگیرد

چشم انداز بازاریابی دیجیتال در دو دهه گذشته به طور چشمگیری پیشرفت کرده است. و بین الگوریتم همیشه در حال تغییر گوگل و غرق شدن اطلاعات جاسوسی از طریق عرصه بازاریابی دیجیتال، از بین بردن شیوه های اولیه ای است که باید در استراتژی های بازاریابی و SEO خودمان استفاده کنیم.

با هر بروزرسانی الگوریتم جدید و تغییر تکنولوژیکی در جستجوی ما وسواس می شویم که چگونه زمینه جستجوگرها به یک پارادایم کاملا وارد می شود و ما تمرکز خود را برای این که منعکس کنیم. با این حال، به همان اندازه که رسانه ممکن است تغییر کند، اصول هسته باقی میمانند – و وقت آن است که به اصول اولیه برسیم.

ما همه اسرار و بهترین شیوه های جستجوگرها را درک می کنیم، پس چرا ما اغلب این تاکتیک ها را از دست نمی دهیم؟ بیایید پنج اشتباه رایج وبلاگ نویسی را که ممکن است در حال حاضر انجام دهید را بیابید.

ساختار کلمه کلیدی

افزایش جستجوی معناشناختی و تکنولوژی یادگیری ماشین، تحقیقات کلید واژه باید در هنگام مدل سازی یک کمپین بازاریابی محتوا داخلی اهمیت داشته باشد. تمام محتوای سایت باید موضوع ها و کلمات کلیدی مرتبط با اهداف کلی کسب و کار شما باشد.

اگر محتوای ما به سادگی موضوعات و کلمات کلیدی را پوشش دهد، چگونه ما می دانیم که کاربران واقعا چه چیزی نیاز دارند؟ بدون تحقیق در مورد کلمه کلیدی، چگونه می توانید بفهمید که مخاطب شما چه کسی است و چه کسی برای شما نوشته است؟

کلمات کلیدی به عنوان پل بین قصد کاربر و محتوای اطلاعاتی / قراردادی عمل می کنند. محتوا بهینه شده با کلمات کلیدی کمک می کند تا موقعیت صفحات وب منحصر به فرد را به ارزیابی بیشتر ارگانیک و رانندگی برداشت برای جستجو های هدفمند. این به طور موثری محتوای وبلاگ را یک ژنراتور هدایت می کند.

برای وبلاگ ها در سایت، تمرکز باید بر عبارات کلمات کلیدی با اطلاعات طولانی مدت باقی بماند. مثالهای معمول عبارتند از عبارات سوال که با چگونگی، چه، زمان، کجا و چرا آغاز می شود.

ایده های کلیدی دیگر می توانند عبارات عملی را که اغلب به دنبال آن هستند جستجو کنند، از قبیل “راهنمایی ها” و “هک” بالا برای بهبود بعضی از فرایندها.

وبلاگ نویسان اغلب با هدرها، متا تگ ها و محتوا با عبارات کلیدی هدفمند بهینه سازی نمی کنند. در نظر گرفتن این واقعیت است که عبارات کلیدی خاص اغلب در توصیف متا لیست SERP پررنگ می شوند و به طور بالقوه میزان کیبورد خود را افزایش می دهند.

تحقیقات نامناسب کلمه کلیدی عمیق تر از عدم موفقیت در ساختار هدر شما (به عنوان مثال، عنوان، توضیحات متا) است. بسیاری از وبلاگ نویسان موفق به تحریک معنای جستجوگرها یا عبارات مشابه کلمات کلیدی با معنی مشابه نیستند. SEO semantics به وبلاگ نویسان اجازه می دهد تا محتویات کامل تر و قابل خواندن را ایجاد کنند که می تواند تاثیرات بیشتری را برای عبارات کلیدی چندگانه ای ایجاد کند، پاسخ بیشتری به سوالات کاربر و پاسخ دادن به محتوای شما را به یک قطعه برجسته تبدیل کند.

از سوی دیگر، محتوای بیش از حد بهینه می تواند از یک خط خطرناک عبور کند. کلمات کلیدی پر کردن، و یا داشتن تراکم کلیدی کلمات کلیدی، محتوای شما را به عنوان هرزنامه واجد شرایط می کند. کلمات کلیدی پر کردن همچنین باعث می شود خوانایی محتوا خود را، که منجر به سیگنال های کاربر ضعیف می شود.

به دنبال بهترین شیوه های SEO، هنوز هم مهم است که تمام عناصر سایت مرتبط، مانند URL ها و متا تگ ها، با کلمات کلیدی هدفمند به منظور بهینه سازی و رتبه بندی صفحات وب شخصی، بهینه سازی شوند. علاوه بر سیگنال به موتورهای جستجو، تمرکز اصلی محتوای سایت شما، کلمات کلیدی همچنین به عملکرد مهم شما برای معماری سایت شما کمک می کند.

لینک های داخلی نا متقارن

پیوند داخلی احتمالا یکی از جنبه های نادیده گرفته شده برای بهینه سازی جستجوگرها است و مسائل با لینک های داخلی اغلب در وب سایت های آژانس های جستجوگر خود رخ می دهد!

توابع بسیاری از لینک مناسب داخلی برای جستجوگرها وجود دارد:

مسیرها را برای کاربران برای حرکت به وب سایت شما ایجاد می کند.
باز می شود خزنده به صفحات وب مرتبط با عمیق و افزایش نرخ خزیدن.
معماری سایت و مهمترین صفحات وب خود را به موتورهای جستجو تعریف می کند.
توزیع “لینک آب”، یا مقام، در سراسر وب سایت شما.
شاخص های مرتبط با صفحات وب توسط کلمات کلیدی مورد استفاده در متن لینک لایه لینک
در حالی که لینک ها همچنان استاندارد طلای موتورهای جستجوگر موتور هستند، سحر و جادو آنها می تواند از طریق ارتباط داخلی استراتژیک تقویت شود.

در حالت ایده آل شما حداقل سه تا پنج پیوند داخلی را در هر پست وبلاگ، و یک فهرست کشویی یا پیمایش در صفحه اصلی خود برای ارائه لینک عمیق به صفحات غیر قابل دسترسی خواهید داشت. فقط به این دلیل که یک تکه محتوا به بلاگ شما ارسال می شود، به این معنا نیست که گوگل یا بایگ به طور خودکار به آن دسترسی پیدا کند.

انجام یک بازرسی کامل لینک داخلی و ضبط کنید که صفحات وب بیشترین اقتدار را دارند. به سادگی لینک های داخلی در این صفحات را به دیگر صفحات داخلی با ارزش بالا وارد کنید تا قدرت را به طور مساوی در سراسر دامنه خود توزیع کنید.

بسیاری از وبسایتها دارای پستهای برجسته در یک منوی کشویی یا صفحه اصلی برای توزیع مجوز به پستهای وبلاگ خود هستند. صفحه خانگی وبلاگ نویس خواهد بود او معتبر ترین. محدود کردن تعداد لینک ها بین هر پست وبلاگ و صفحه اصلی خود را به طور مساوی توزیع آب پیوند در سراسر دامنه خود را محدود کنید.

از اهمیت یک نقشه سایت چشم پوشی نکنید. این اطمینان حاصل خواهد کرد که تمام صفحات وب به درستی مرتب شده و نمایه می شوند – فرض بر این است که ساختار URL ها تمیز و بهینه سازی شده با کلمات کلیدی هستند.

در نهایت، تمام متن لنگر را بهینه سازی کرده و برداشت هایی را برای صفحات وب مرتبط ایجاد کنید. حتما از عبارات مختلف لنگر متن برای هر پیوند استفاده کنید تا بتوانید صفحات وب خود را برای چندین عبارت جستجو جستجو کنید.

صفحات ضعیف

همانطور که ما اغلب در بازاریابی دیجیتال می گویند، مهم است که برای خوانندگان و نه موتورهای جستجو بنویسیم. نور محتوا را حفظ کنید، سعی نکنید که دانش را با اصطلاحات بیشماری بشنوید و برای خوانندگان در سطح خواندن هشتم درس بخوانید.

در اغلب موارد، محتوای سایت در مورد انتشار نیست، بلکه ایجاد آگاهی در مورد نیاز است. من همیشه پیشنهاد می کنم نکات قابل اجرا در محتویات اطلاعاتی برای ارائه ارزش فراهم شود.

بازاریابی محتوا یک تمرین نام تجاری است زیرا یک تاکتیک بازاریابی است. تولید محتوای مداوم، اخلاق نام تجاری خود را ایجاد می کند و صدای شما را به عنوان نویسنده نیز ایجاد می کند. به نوبه خود، این شما را به عنوان یک مقام در طاقچه خود شما را به وجود می آورد.

این اقتدار را با کپی بدنی فداکار نکنید.

نگاهی به پست وبلاگ خود به عنوان یک کل. هنگامی که آنها برای اولین بار با صفحه وب شما روبرو می شوند، خواننده چه احساسی دارد؟ در نظر بگیرید که فاصله متوسط ​​توجه هشت ثانیه تخمین زده می شود. بهینه سازی ساختار هدر و متا تگ های خود را برای تشویق اسکن آسان و برقراری یک هدف مشخص.

با استفاده از یک عنوان قدرتمند برای علاقه مندی خواننده، با بهره گیری از پاراگراف مقدماتی قوی، این علاقه را تقویت کنید. همیشه عبارات انتقال واژگانی را وارد کنید و از GIF های متحرک و فیلم ها استفاده کنید تا اختلافات ذهنی بین فاصله های طولانی پاراگرافها را به کاربران نشان دهند. این نیز باعث می شود که زمان مصرف کاربر به طور متوسط ​​افزایش یابد.

با استفاده از فضای سفارشی و قرار دادن تصاویر پس از هر ۴۰۰ کلمه، محتوای خود را بصری جذاب کنید. این اساس محتوای محتوا و جلوگیری از اضافه بار اطلاعات است.

سرانجام، به شدت ویرایش کنید بسیاری از نویسندگان تحت حکومت قرار می گیرند که حدود دو سوم نوشتن باید ویرایش و بازسازی شوند. از ابزارهایی مانند Grammarly و برنامه Hemingway استفاده کنید تا خلاصه ای از بدن را پاک کنید.