چرا وب سایت کسب و کار شما کوچک می شود و چگونگی رفع آن

اگر صاحب کسب و کار کوچکی هستید و وبسایت شما بازدهی را در طول خطوط پیش بینی شده ارائه نمی دهد، وقت آن است که نگاه جدی به آن داشته باشید. شما باید شناسایی آنچه که با آن اشتباه است (چرا آن را بکشد) و سپس حل مشکل. شما نمیتوانید چشمانتان را به این مسئله ببندید، مخصوصا اگر وبسایت شما ضربان قلب کسب و کارتان باشد.

بیایید نگاهی به برخی از دلایل اینکه وب سایت کسب و کار شما کوچک است و آنچه شما می توانید در مورد آن انجام دهید:

وب سایت اهمیت فوری را جلب نمی کند
آیا می دانید چقدر وقت دارید که برای اولین بار به کاربران در وب سایت خود توجه کنید؟ نفست را نگه دار! این پنج ثانیه است بله، شما فقط چند ثانیه دارید تا توجه کاربران خود را جلب کنید. اگر نتوانستید، احتمالا آنها را برای همیشه از دست می دهید. به عنوان یک کسب و کار کوچک، شما نمی توانید اجازه دهید این اتفاق بیفتد. بنابراین، به وب سایت خود نگاهی بیندازید و ببینید آیا می توانید بلافاصله توجه بازدید کنندگان خود را حفظ کنید. اگر فکر می کنید این کار را نمی کند، وقت آن است که تغییراتی در وب سایت شما ایجاد شود.

اصلاح
استفاده از قالب های قابل تنظیم (این در نظر گرفتن این واقعیت است که طراحی وب سایت از ابتدا نیاز به نوع سرمایه گذاری شما ممکن است قادر به پرداخت هزینه نیست). اطمینان حاصل کنید که قالب هایی را ایجاد کرده اید که در نظر گرفته شده اند. این تضمین توانایی قالب ها برای جذب توجه کاربر و ایجاد تاثیر لازم بر روی آن است. همچنین، سرعت بار صفحه را حفظ کنید. صفحه ای که به سرعت بارگذاری می شود نوع صفحه ای است که توسط بازدید کنندگان مورد قدردانی قرار می گیرد.

راه دیگری برای فهمیدن اینکه چرا وبسایت شما موفق به گرفتن توجه بینندگان نیست، وجود دارد. شما می توانید آدرس وب سایت خود را به دوستان و بستگان خود بفرستید و از آنها بخواهید نظرات صادقانه خود را در مورد وب سایت به اشتراک بگذارند. به آنها نگوئید که این وب سایت شماست زیرا این می تواند قضاوت خود را ابراز کند و ممکن است شما با آنها صادق باشید. شما می توانید به آنها بگوئید که در این وبسایت آمده اید و مایل به دانستن آنچه که آنها در مورد آن فکر می کنند.

شما همچنین می توانید از نرم افزار ردیابی چشم برای مشاهده یک وب سایت خود استفاده کنید. این نوع از نرم افزار به شما اجازه می دهد تا بدانید که چه بخش هایی از وب سایت بیشترین توجه مخاطبان را به خود جلب می کند و در بخش هایی که بازدید کنندگان توجه کمتری دارند یا نادیده گرفته می شوند. هنگامی که تصویر کاملی از بازدیدکنندگان شما در وب سایت شما پیدا می شود و نحوه پاسخ آنها به هر بخش، می توانید تنظیمات خاصی در طراحی ایجاد کنید تا طرح را جذاب تر کنید.

وب سایت شما مخاطبان هدف را درک نمی کند
وب سایت، طراحی آن و قابلیت آن باید یک عمل متعادل کننده بین رضایت مشتریان هدف و دستیابی به اهداف کسب و کار از نظر افزایش آگاهی برند، ایجاد منافع و ایجاد تحولات باشد. اغلب شرکتها فراموش می کنند که آنها یک وب سایت برای کاربران خود ایجاد می کنند و آن را به طور کامل برند گرا می کنند. این منجر به وضعیتی می شود که در آن طراحی و قابلیت استفاده وب سایت به نیازهای کسب و کار و نه کاربران کمک می کند.

آیا وب سایت شما از این مشکل رنج می برد؟ اگر آن را انجام دهد، وقت آن است که شما آن را تعمیر کنید.

اصلاح
اولا شما باید درک کنید که مخاطبان مورد نظر شما از وب سایت شما انتظار دارند و انتظار دارند. در حالی که انجام نظرسنجی در این زمینه ایده خوبی است، شما ممکن است زمان و پول مورد نیاز برای این هدف را نداشته باشید. نگران نباش ایجاد پروفایل های رسانه های اجتماعی در سراسر شبکه های مختلف اجتماعی (اگر شما آنها را در حال حاضر در دسترس نیست) و از سوالات پیروان خود را در مورد نیازها و الزامات و نوع اطلاعات خود را از آنها انتظار می رود وب سایت خود را به ارائه. هنگامی که بازخورد خود را دریافت میکنید، آن را در هنگام طراحی مجدد سایت خود در نظر بگیرید.

ساخت شخصیت برای محتوای یک ایده عالی است. شخصیت محتوا می تواند یک طلسم باشد که یک رویداد یا یک سازمان را نشان می دهد و به مردم کمک می کند تا با نام تجاری با دارایی های مختلف و مزایای آن ارتباط برقرار کنند. بنابراین، به جای اینکه تنها مطالب خود را برای وب سایت یا برندتان بنویسید، باید وقت خود را صرف ساخت یک شخصیت کنید و آن را با برخی از خصوصیات خوب یا بدبختی به اشتراک بگذارید تا از دیگران جدا شود. به عنوان مثال، اگر شما در حال فروش محصولات ایمنی انبار هستید، ممکن است از یک خرس به عنوان یک طلسم برای نام تجاری خود استفاده کنید و شاید بتوانید اجازه دهید آن را به عینک های ایمنی بسپارید تا خوانندگان بتوانند بدانند که چه چیزی این عجیب و غریب به نظر می رسد.

راه دیگری برای به دست آوردن اطلاعات ارزشمند در مورد مشتریان خود و درک روانشناسی آنها با صحبت کردن با فروشندگان شما است. نمایندگان و فروشندگان مراقبت از مشتریان خود را به طور مستقیم با مشتریان به طور روزانه با مشتریان مقابله می کنند و از اینکه می دانید که در مورد مخاطبان مورد نظر خود چه می دانید، خوشایند شگفت زده خواهید شد.

آنها می توانند در مورد مخاطبان مورد نظرتان (ها) به اشتراک بگذارند، و شما در مورد آنچه که دوست دارید، دوست ندارید، و آنچه که آنها از کارکنان شما به دنبال آن هستند، به طور مستقیم دریافت می کنید. بدون نیاز به صرف مقدار نجومی بر روی برخی از ابزار فانتزی و یا صرف ساعت در برخی از داده های تصادفی برای درک فعالیت های مخاطبان هدف شما. فقط پیاده روی کنید و با همکارانتان صحبت کنید و درک بهتر مشتریان خود را داشته باشید.

فاقد درخواست تجدید نظر
اکثر تصمیمات گرفته شده توسط افراد در طبیعت عاطفی هستند. بدون شک، آنها در مورد پیشنهادها و نگرانی ها در هنگام تصمیم گیری چنین فکر می کنند، اما هنگامی که آنها در نهایت باید تماس بگیرند، تصمیم گیری مبتنی بر احساسات آنهاست. این برای همه تصمیمات درست است، حتی در هنگام مرور سایت شما. تصمیمات برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات خود، خرید محصول خود، پر کردن فرم ثبت نام و غیره، عاطفی هستند. بدون تردید، آنها تصمیمات آگاهانه دریافت می کنند، اما این ها از طریق احساسات مثبت شما توسط سایت شما به پیش می روند.

بنابراین، آیا وب سایت شما درخواست تجدید نظر احساسی دارد؟

اگر نه، شما باید اقداماتی را انجام دهید تا کمی احساسات را به طراحی وب سایتتان تزریق کنید.

اصلاح
یکی از اولین مواردی که باید انجام دهید این است که تصاویر مناسب را برای وب سایت خود انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها منحصر به فرد هستند، دارای وضوح بالا هستند و قادر به ایجاد احساسات درست در میان بازدید کنندگان وب سایت هستند. واقعا ساده است. اگر وب سایت شما پیتزا خود را ترویج می کند، یک عکس از یک فرد که یک پیتزا به دنبال خوشمزه است، نوع تصویری است که با بازدیدکنندگان وبسایت وارونه می شود. این باعث احساس حسادت، میل و حتی گرسنگی می شود. شما رانش می کنید

رنگ نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای بهبود تشدید احساسی سایت شما. به عنوان مثال، نور آبی یا سبز الهام بخش احساس آرامش است، در حالی که استفاده از یک قرمز تیره الهام بخش بازدید کنندگان برای انجام عمل است.

نادیده گرفتن اهمیت جزئیات تماس
برخی از وبسایت هایی وجود دارد که از بازدیدکنندگان می خواهند فرم تماس را پر کنند اگر می خواهند با کسب و کار ارتباط برقرار کنند. خودشه. هیچ اطلاعات تماس دیگری در هر نقطه از وب سایت وجود ندارد. این اساسا اعتبار سایت و کسب و کار آن را نشان می دهد. “چرا کسب و کار در مورد اطلاعات مربوط به آن اطلاعات کافی دارد؟” بازدیدکنندگان سوال از خود سوال می کنند. این عدم دسترسی به اطلاعات تماس به راحتی در ذهن بازدیدکنندگان شما شک و تردید ایجاد می کند و معمولا به وب سایت دیگری منتقل می شود (اغلب سایت سایت رقیب شما).

آیا وب سایت شما اطلاعات تماس را از دست داده است؟

اصلاح
اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس کسب و کار شما در هر صفحه وب سایت شما یافت می شود. همچنین اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما دارای یک صفحه جامع ارتباط با ما است.

اکنون چند چیز وجود دارد که باید نگاه دقیق به آن داشته باشید. از آنجا که مردم بیشتر و بیشتر از دستگاه های تلفن همراه برای مرور وب استفاده می کنند، باید مطمئن شوید که صفحه تماس با ما برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده است.

آیا میدانید که مردم برای انتخاب انتخاب میشوند؟
آیا فیلدهای بیشماری برای کاربران تلفن همراه برای پر کردن وجود دارد؟
آیا یک کاربر تلفن همراه می تواند به طور مستقیم از صفحه تماس با ما با شرکت شما تماس بگیرد؟
آیا شماره تلفن همراه یا اسکایپ شناسایی قابل کلیک است؟
این ها بعضی از سوالات حیاتی هستند که نباید با هیچ هزینه ای کنار گذاشت. این یک روش معمول برای نمایش تمام جزئیات تماس یک سازمان در بخش بالا و پایین صفحه همه صفحات وب سایت است، به طوری که مردم لزوما مجبور به بازدید از بخش تماس با ما نیستند.

فرم تماس را از بسیاری از دستگاه های تلفن همراه که ممکن است تست کنید و همچنین فراموش نکنید که با استفاده از Google Analytics برای ایجاد یک تصویر واضح، تعامل مخاطب در سیستم عامل های مختلف تلفن همراه را بررسی کنید. اگر میزان بازدهی بالای صفحه تماس با ما را از یک پلت فرم تلفن همراه مشخص کنید، باید وبسایت خود را در آن پلتفرم تلفن همراه تست کنید تا مشکلی را که برخی افراد با آن روبرو هستند را درک کنید.