چرا وب سایت من نیست؟

چرا در صفحات گوگل نیستم ؟

رسیدن به نقاط قوت صفحات نتایج موتور جستجو میتواند مواجهه شما با شرکت را بهبود بخشد، شما را به عنوان یک مقام صنعتی معرفی کند و نوع ROI را که می خواهید مشاهده کنید، ارائه کنید.

پس چرا رتبه بندی وب سایت شما در رتبه بالا قرار ندارد؟

این سوال میلیون دلاری است که هر شرکت از خود در یک نقطه از خود خواسته است. متأسفانه پاسخی به میلیون دلاری وجود ندارد.

یا حداقل، یک پاسخ یک میلیون دلاری وجود ندارد.

وب سایت شما ممکن است در تلاش برای رسیدن به بالا برای هر تعداد دلایل. بنابراین، اگر احساس می کنید مدت زیادی طول می کشد بدون اینکه بهترین نتایج را داشته باشید، این فرصت ها را در نظر بگیرید:

شما آن زمان به اندازه کافی داده اید

با توجه به این ویدئو Webmaster گوگل، شما باید صبور باشید زمانی که به SEO می آید.

هیچ راهی وجود ندارد SEO یک فرایند یک شبه نیست.

باید انجام شود، و باید انجام شود. (اگر شما همه آنها را به یک وبسایت تبدیل کنید که قادر به تبدیل ترافیک نیستید، هیچ پیوند خوبی برای ساخت لینک های bazillion نخواهید داشت.)

زمان لازم برای تحقیق، ایجاد و پیاده سازی استراتژی و شروع به تولید محتوای لازم است.

سپس زمان بیشتری برای گوگل برای تحقق تغییرات اتخاذ می شود و پس از آن شما باید منتظر موتور جستجو باشید تا تعیین کنید آیا واقعا ارزش جدیدی را ارائه می کنید یا خیر.

ما ویدیو فوق را قبل از این پیوند داده ایم، اما ما دوست داریم تا هر زمان که بخواهیم، ​​ادعاهایمان را اینگونه حفظ کنیم.

در آن، او بیان می کند که به طور کلی، برای اولین بار بهبود و سپس برای شما شروع به دیدن نتایج، طول می کشد چهار ماه تا یک سال.

به عبارت دیگر، زمان چیزی است که شما نمی توانید از آن اجتناب کنید. سخت است، اما SEO نیازمند صبر است.

| گزارش وب سایت رایگان برای دیدن اینکه سایت شما در حال انجام است |. |

کلید واژه شما ممکن است معنی نداشته باشد

این تجربه ما با اصطلاح “جستجوگرها” است.

این کلمه کلیدی برای ما اهمیت دارد (که در وبلاگ ما در مورد افزایش ترافیک بیش از ۲۰۰٪ بحث شده است). در یک نقطه، هر چند، صفحه اصلی ما برای این اصطلاح در همه جا یافت نشد. ما هیچ کاری برای صفحه انجام ندادیم تا آن را از رتبه بندی خارج کنیم، فقط یک روز رفته بودیم.

بنابراین، ما واقعا شروع به نگاه کردن به محیط صفحه نتایج جستجو برای این کلمه کردیم.

ما در مدت زمان طولانی رتبه دوم را داشتیم، فقط می توانستیم ۱۰ بار به طور صحیح شکسته شویم. و پس از آن ناپدید شد.

صفحه وبلاگ ما، با این حال، نیست.

به نظر می رسد زمانی که شما واقعا به صفحه اول نگاه می کنید، آسان است که متوجه شوید گوگل اعتقاد ندارد افرادی که به دنبال عبارت “SEO” هستند، به دنبال یک شرکت برای انجام جستجوگرها برای آنها هستند.

در عوض، آنها سعی می کنند به اندازه کافی اطلاعات در مورد آنچه که جستجوگرها انجام می دهد یا چگونه انجام شود، ارائه می شود.

به همین دلیل (از جمله نتایج پرداخت نشده) تقریبا هر نتیجه در صفحه اول، راهنمای جستجوگرها است، گفتمان درباره آنچه SEO است، و اینکه آیا شما به آن نیاز دارید.

گوگل خود را در حال حاضر hogging حداقل ۲ نقطه در صفحه اول.

بنابراین، برای مدتی، ما به این فکر بودیم که ما به سادگی نمیتوانیم صفحه اصلی ما را در صفحه اول رتبه بندی کنیم. به سادگی این چیزی نیست که گوگل پاسخ مناسب به پرس و جو “SEO” را در نظر بگیرد.

رتبه ۵
(البته، برای اثبات اشتباه ما، Google شروع به رتبه بندی صفحه اصلی ما کرد. ما در حال حاضر تنها سایت آژانس است که در صفحه اول رتبه بندی می شود.)

نقطه همه این است که شما ممکن است بخواهید یک صفحه خاص را برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه بندی کنید و با وجود تمام SEO های خوب شما، آن را هرگز به نظر نمی رسد برای شما شکست، زیرا این کلمه به معنی چیزی متفاوت از شما نسبت به گوگل است .

نگاهی دقیق تر به صفحه اول و ببینید آیا شاید نتایجی که گوگل میخواهد نشان دهد متفاوت از نوعی است که میخواهید ارائه دهید.

وب سایت شما ممکن است به نظر برسد، اما این زیبایی فقط پوست عمیق است

شما برای یک وب سایت به خوبی طراحی شده و بسیار مدرن زیادی پرداخت کرده اید. همه چیز در مورد آن عالی به نظر می رسد. شما آن را به صورت روزانه بررسی می کنید، فقط برای درک طراحی کمی بیشتر.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *