چرا مردم از جستجوگرها محروم هستند؟

اگر مالک یک کسب و کار کوچک هستید، احتمالا شنیدهاید که حداقل یک نفر نشان میدهد که شما SEO (بهینه سازی موتور جستجوگر) را یاد بگیرید و استراتژی آنلاین را برای کسب و کارتان پیاده کنید. پس از همه، اکثر مردم برای اولین بار به اینترنت یا تلفن های هوشمند یا رایانه خود نگاه می کنند تا هر گونه کسب و کار یا خدمات را پیدا کنند.

شما می دانید که شما نیاز به یک وب سایت دارید و نیاز به کار کمی برای نمایش در موتورهای جستجو است. بنابراین شما زمان صرف می کنید – شاید فرایند را فراموش کنید – و یک وب سایت پایه ای برای کسب و کار خود بسازید. شاید بتوانید از یک قالب پیش ساخته برای استفاده از وبسایت استفاده کنید.

سپس، خیلی اتفاق افتاد.

به نظر می رسد که، به رغم تمام تلاش های شما، وب سایت به اندازه کافی بهینه سازی نشده است.

شما این را درک می کنید، اما شما نمی خواهید با همه چیزهایی که “مسائل جستجوگرها” را مقابله کنید. از همه چیزهایی که شنیده اید، بهینه سازی موتور جستجو وقت زیادی را صرف می کند، بسیار فنی است و نتایج قابل توجهی را تضمین نمی کند. پس چرا مضطرب؟

بسیاری از صاحبان کسب و کار کوچک این احساس را دارند. آنها درباره اینکه چقدر ضروری است، چه می شنوند، اما هنوز دریغ می کنند که خودشان شروع به کار کنند یا یک سازمان را استخدام کنند.

بیایید نگاهی به چند جنبه ای از جستجوگرها که تازه واردان را در مورد پذیرش و استفاده از آن متضرر می کند:

۱٫ این یک فرمول جادویی نیست
اگر شما فکر می کنید که جستجوگرها معجزه سحر و جادو برای موفقیت آنلاین و سود آنلاین است، شما به شدت نا امید و نا امید. SEO به سودآوری کسب و کار شما ارزشمند است، اما قبل از اینکه درآمد سرانه سرمایه گذاری را مشاهده کنید (برای اطلاعات بیشتر در مورد آن به ادامه مطلب مراجعه کنید).

در کسب و کار، هر استراتژی و مبارزات انتخاباتی باید بازده قابل اندازه گیری، قابل توجهی داشته باشد. اگر چیزی است که به کسب و کار شما کمک نمی کند، شما آن را انجام نخواهید داد. از آنجایی که ROI از SEO بسیار کند است، بسیاری از صاحبان کسب و کار کوچک احساس می کنند که SEO اهمیتی ندارد و بنابراین آنها را به یک اولویت پایین تر هدایت می کند.

کسانی که به جستجوگرها تازه وارد می شوند، زمان زیادی را صرف پول می کنند و اغلب ناشی از کمبود نتایج هستند. این باعث می شود بسیاری از صاحبان کسب و کار تمایل به شروع یک کمپین جستجوگرها و آن را برای خارج از محدوده طولانی است.

در صورتی که استراتژی درست انجام شود، نتایج به پایان خواهد رسید. آنها فقط فوری نخواهند بود.

SEO یک استراتژی ارزشمند برای کسب و کار است و نباید نادیده گرفته شود. صبور باشید و به دنبال فرآیندهای منطقی، نه سحر و جادو.

۲٫ طول می کشد بیش از حد
کسانی که تازه به SEO فکر می کنند این نوع استراتژی بازاریابی آنلاین یک روند طولانی و پیچیده است که شامل بسیاری از قطعات است. در حالی که در هنگام بهینه سازی وب سایت شما عوامل زیادی را در نظر می گیرید، نیازی به انجام همه کارها در یک زمان نیست.

همانند نکته ۱ در بالا، کسانی که به جستجوگرهای جدید نیز اغراقآمیز هستند، شروع به یک استراتژی جستجوگر گران قیمت و وقت گیر می کنند، زمانی که به نظر می رسد تمام کار و تلاش بیهوده انجام شده است. دوباره صبر کن

گزینه های چندگانه برای صاحبان مشاغل کسب و کار برای حل SEO وجود دارد. اولین گزینه این است که همه وظایف و مسئولیت های SEO را به یک آژانس بازاریابی دیجیتالی منتقل کنید. البته، شما به سادگی وقت خود را برای انجام این کار خود ندارید، البته می توانید کل پروسه را به یک شرکت جستجوگر اختصاص دهید. به این ترتیب، زمانی که آژانس کمپین آنلاین را اجرا می کند، می توانید وقت خود را در حال انجام کسب و کار خود صرف کنید.