نحوه ایجاد یک کمپین پیشگامانه با استفاده از محتوا که قبلا داشته اید

اگر با هر یک از بازاریابان صحبت کنید، اجتناب ناپذیر است، آنها نظرات قوی دارند که تاکتیک ها برای تبلیغ یک کسب و کار موثر هستند. در برخی موارد، احساس می کند که بازاریابی تبلیغات و بازاریابی PPC دو نوع ایدئولوژی متناقض است: هر کدام با طرفداران آوازی خودشان هستند.

به نظر من این دو مکتب فکری متقابلا منحصر به فرد نیستند. در واقع، آنها می توانند به خوبی یکدیگر را تکمیل کنند.

بازاریابی محتوا بی تردید یک بازی طولانی مدت است. با انتشار محتوای با کیفیت بالا که خوانندگان شما را آموزش می دهد، می توانید آگاهی از نام تجاری را افزایش دهید، اعتماد را بالا ببرید و در نهایت، فروش را تحریم کنید. در نظرسنجی در مورد بازاریابی محتوای B2B، ۸۶ درصد از پاسخ دهندگان می گویند که از بازاریابی محتوا در کسب و کار خود استفاده می کنند.

از سوی دیگر، تبلیغات PPC می تواند رشد انفجاری را بسیار سریع انجام دهد (هنگامی که شما آزمایش های زیادی انجام داده اید و مبارزات خود را به سود آورده اید)، اما این به همان اندازه پایدار نیست.

قدرت بازاریابی
یکی از جنبه های تبلیغات PPC است که بسیار قدرتمند است و به طور عالی در ترکیب با بازاریابی محتوا کار می کند: بازاریابی.

اگر قبلا نمیدانید، هدف بازاریابی یک تاکتیک PPC است که به شما امکان میدهد کاربران وبسایت را با رسانههای اجتماعی مرتبط با موضوع و تبلیغات جستجو جستجو کنید.

بر طبق تحقیقات، ۹۶ درصد از بازدیدکنندگان وب سایت برای اولین بار برای خرید آماده نیستند. متاسفانه، اگر یک بازدید کننده به لیست پستی شما دسترسی پیدا نکند یا یکی از محصولات شما را خریداری کند، شما فرصت برای فروش به آنها را از دست داده اید، مگر اینکه از برچسبی استفاده کنید.

اگر کسی از وب سایت شما بازدید می کند و تبدیل نمی کند، به این معنا نیست که آنها علاقه مند نیستند؛ فقط به این معنی است که آنها در آن زمان خاص علاقه مند نیستند. در دوران فعلی حواس پرتی های دائمی، دلایل زیادی وجود دارد که چرا یک مشتری بالقوه خوب نمی تواند از شما در اولین ارتباط با برند شما خریداری کند.

اگر شما کالاهای با کیفیت بالا را خریداری می کنید، دستیابی به تبدیلات همیشه مسئله ای برای افزایش پیشنهاد شما یا ساخت نسخه کپی فروش نیست – اغلب موضوع آموزش است. مردم باید به طور کامل برند خود اعتماد کنند و قبل از ساختن یک خرید بزرگ از شما، به درستی مطلع شوند.

این جایی است که محتوا و بازاریابی به بازی می آیند

با ارائه محتوای آموزشی به بازدیدکنندگان وبسایت شما به صورت کمپین های پیشگامانه، می توانید اعتماد ایجاد کنید و تبدیلات را تشویق کنید.

راه اندازی فیس بوک پیکسل
در حالی که ممکن است بخواهید با گوگل تجربه کنید، فیس بوک به عنوان موثر ترین پلتفرم برای کمپین های محتوا مجانی پیدا می شود.

برای پیگیری بازدید کنندگان خود و هدف آنها، شما نیاز به نصب پیکسل فیس بوک.

در مدیر تبلیغات فیس بوک، روی «تنظیمات مدیریت کار» کلیک کنید. روی «پیکسل» در زیر «مردم و دارایی ها» کلیک کنید و سپس روی «ایجاد یک پیکسل» کلیک کنید.

این یک تکه از کد را ایجاد می کند که شما باید در هر صفحه ای از سایت خود نصب کنید. بستر های نرم افزاری مانند Shopify دارای یک ادغام فیس بوک درونی هستند که فقط نیاز دارید یک بار آن را وارد کنید.

برای دستورالعمل های دقیق تر در مورد پیكسل خود، راهنمای جامع فیس بوک را اینجا ببینید.

جداسازی مخاطب
در یک نظرسنجی از بازاریابان، ۹۴ درصد اظهار داشتند که شخصی سازی از نظر اهداف بازاریابی “مهم”، “بسیار مهم” یا “بسیار مهم” است.

شخصی سازی یکی از مهمترین مزایای بازاریابی است. شما می توانید برنامه های خود را بر اساس رفتار مخاطبان مختلف مخاطبان برنامه ریزی کنید.

به عنوان مثال، کسی که از صفحات فروش خود بازدید کرده یا درخواستی را درخواست کرده است با پیامهای بسیار متفاوت نسبت به کسی که چند پست وبلاگ را مشاهده کرده است، اما هیچ قصد خرید نشان نداده است.

هنگامی که پیکسل شما در حال اجرا است، می توانید بر اساس صفحاتی که بازدید کرده اید، کاربران را هدف قرار دهید.

در حالی که بخش مخاطبان شما برای کسب و کار شما منحصر به فرد است، ساختن یک مخاطب سفارشی از همه بازدیدکنندگان که قصد خرید را دارند نشان داده شده است. برای کسب و کار تجارت الکترونیک، این ممکن است کسی باشد که محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده است، اما نشانی از صفحه تشکر از شما را نگرفته است (نشان می دهد که آنها مشتری نیستند).

محصولات مصرفی
هنگام بازاریابی اقلام حاشیه ای کم، من از تجارتی استفاده می کنم تا بتوانم بازدیدکنندگان بیشتری را از طریق کانال من پیگیری کنم.

به طور معمول، دوست دارم به افرادی که از صفحه اصلی من (و یا بیشتر به صورت ایده آل، پست های ویژه وبلاگ) بازدید می کنند را از طریق یک صفحه فروش یا محصول ارسال کنم. به طور متناوب، من دوست دارم که بازدیدکنندگان را ببینم که از صفحات فروش به همان صفحه با استفاده از پیشنهاد یا تخفیف محدود به تشویق تبدیل می پردازند.

باز هم این امر به رفتار مخاطب منجر می شود.

وبلاگ که شخص خوانده می شود نشان می دهد که انواع محصولاتی که مورد علاقه شما هستند را نشان می دهد.

به عنوان مثال، اگر شما مکمل های تناسب اندام را به فروش می رسانید، مخاطبان شما جاه طلبی را برای بهبود سلامت، ظاهر و / یا عملکرد فیزیکی خود به اشتراک می گذارند، اما تفاوت ها نیز وجود دارد.

یک مرد ۲۰ ساله تنها ممکن است یک پست وبلاگ تحت عنوان ۵ تمرین برای به دست آوردن عضلات توده را بخواند و از آن لذت ببرد، اما این مطلب برای یک مادر ۴۵ ساله کار می کند که می خواهد چند پوند را از دست بدهد و احساس آرامش کند – با وجود این واقعیت است که هر دو افراد می توانند مشتری های وفادار برای یک نام تجاری باشند.

در این مثال، شما می توانید یک مخاطب سفارشی از افرادی که از آدرس پست وبلاگ خود بازدید کرده اید، ایجاد کنید، سپس یک کمپین پیشدستی را تبلیغ کنید که یک مکمل جادوی توده ای را تبلیغ می کند (زیرا این موضوع مربوط به علاقه اولی است که شخص آن مقاله را مطالعه می کند).

اگر محصول شما جنسیت یا سن خاص باشد، می توانید گروه های سنی و جنسیتی خاص خود را از بینابینی خود حذف کنید. به عنوان مثال، اگر یک زن پست وبلاگ خود را در مورد پیرایش ریش خوانده است (شاید از کنجکاوی خالصانه)، شما احتمالا می خواهید او را از مبارزات انتخاباتی خود که باعث مراقبت از مراقبت از ریش است را رد کنید.

تبلیغ بالاتر شما با مخاطبان مورد نظر تداخل خواهد داشت، CPC پایین تر خواهد بود.

آیتم های بزرگ تر
برای فروش اقلام اقلام بالاتر، من دوست دارم با استفاده از عقبنشینی برای انتقال اثبات اجتماعی و آموزش خریداران بالقوه استفاده کنم.

بهترین نتایج شما از هدفگیری افرادی است که قصد خرید بالا را نشان داده اند.

این مخاطب از پیکسل شما نیازی نیست. شاید شما یک لیست پستی از مشتریانی داشته باشید که برای یک نقل قول با شما تماس گرفته اند اما خرید را کامل نکرده اند.

خوشبختانه شما می توانید این لیست را به فیس بوک وارد کنید و یک مخاطب سفارشی برای کمپین پیشگامانتان ایجاد کنید.

اگر شما یک دوره رانندگی در رانندگی وب سایت را تبلیغ می کنید، این مخاطب را به یک پست وبلاگ ارسال کنید که راه های رایگان برای رانندگی ترافیک را در اختیار شما قرار می دهد – سپس دوره ی پرداختی خود را در انتها اضافه کنید یا یک ارتقاء محتوا را ارائه دهید که در آن می توانید اطلاعات تماس خود را دریافت کنید البته از طریق بازاریابی ایمیل پرداخت می شود)

متناوبا، اگر شما برخی از توصیفات مشتری و یا مطالعات موردی مشتری را به زیبایی شلیک کنید، از بازاریابی فیس بوک استفاده کنید تا آنها را در مقابل مخاطبان بالغ هدف قرار دهید. گاهی اوقات، کمی اثبات اجتماعی می تواند تفاوت بین تبدیل و پوسته باشد – به ویژه اگر مخاطب بتواند خودش را در مشتری در مطالعه مورد بررسی تشخیص دهد.

ارتقا محتوای ویژه
مهم نیست چقدر تحقیق و برنامه ریزی انجام می دهید، انتشار یک قطعه محتوا یک قمار است.

در حالی که پایان جهان در صورتی است که پست وبلاگ نتواند درگیر شود (فردا فردا می توانید یک پست جدید ارسال کنید)، قطعا دردناک است، اگر روزها و پول را به یک قطعه خاص از محتوای مانند یک infographic و آن را شکست ندهید برای تولید توجه.

همه بازدیدکنندگان وب سایت خود را برای ۱۸۰ روز گذشته به متن جدید خود متمرکز کنید. شما همچنین می توانید یک کمپین مجزا برای لیست پستی خود داشته باشید.

تا زمانی که محتوای تکی شما واقعا ارزش بالایی داشته باشد، می توانید یک فرم ثبت مربوطه یا پیوند زیر محتوا را نصب کنید تا بازدیدکنندگان خود را به منابعی تبدیل کنید. برای هر یک از Infographics فوق العاده Kissmetrics، شما می توانید یک فرم هدایت سرب در ستون سمت چپ و یک CTA “بیشتر بدانید” در بالای نظرات پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *