مزایای تست AB برای ساخت وب سایت

تست ab

تست AB (همچنین به عنوان تست تقسیم یا تست چند متغیر شناخته می شود) یک طراحی وب و اصطلاح توسعه است که برای توصیف تست عناصر مختلف در یک وب سایت استفاده می شود. این شامل تغییر عناصر وب سایت های مختلف می شود، جایی که تاثیر تغییرات مختلف می تواند برای رسیدن به یک هدف خاص اندازه گیری شود. تست AB اغلب نادیده گرفته شده و یا طراحی شده توسط طراحان و توسعه دهندگان به عنوان راهی برای بهبود طراحی وب سایت و کمک در توسعه آن است. AB Testing، آیا صفحه فرود یا صفحه پرداختی آن است، می تواند برای کل سفر مشتری از ابتدا تا انتها بهینه سازی کند. هنگامی که آزمایش درست انجام می شود، تست AB یک روش بسیار موثر برای افزایش نرخ تبدیل در یک وب سایت است.

مهمترین چیزی که باید انجام دهید هنگام آزمون AB است که وقت خود را صرف کنید. با یک فرضیه پیش بروید و نتایج را طی یک دوره ۷-۱۴ روزه تحلیل کنید. دلیل استفاده از این مقدار زمان برای تعیین بهترین روش جمع آوری داده ها است که نسخه طراحی (A یا B) به نظر می رسد بهترین است و کدام نسخه بیشترین تبدیل را انجام می دهد.

اگر چه ممکن است به نظر می رسد کار اضافی کمی برای انجام دادن در وب سایت شما، مزایای آزمایشی AB نباید فراموش شود.

دلایل اصلی تست تقسیم AB برای کمک به طراحی وب سایت و مراحل توسعه وب سایت شما به منظور هدایت مشتریان به جایی است که می خواهید آنها را به همان اندازه کارآمد تر انجام دهند. در حالی که آزمون AB، شما قادر به تجزیه و تحلیل معیارهای کلیدی است که می تواند به شما کمک کند به طور کلی از طراحی و عملکرد وب سایت های خود را در مقایسه با اینکه چگونه می تواند با هر گونه تغییرات احتمالی انجام دهد. هنگام آزمون AB، شما قادر به نظارت بر معیارهای مختلفی هستید که به شما امکان می دهد تا عملکرد کلی وب سایت خود را اندازه گیری کنید.

روشهای پایه
نمایش صفحات منحصر به فرد: اندازه گیری شده توسط تعداد بازدید های صفحه از یک بازدید کننده تنها در طول جلسه خود را در وب سایت کلی.
نمایش صفحات: تعداد دفعات مشاهده شده یک صفحه. این می تواند هر صفحه ای است که شامل، اما نه محدود به، صفحات محصول، پست های وبلاگ، صفحات تماس و غیره
محل سکونت: اشاره به جایی که بازدید کنندگان شما از آن می آیند، بنابراین شما می توانید محتوا یا تبلیغات هدفمند تر ایجاد کنید.

روشهای درگیر شدن
میانگین زمان در صفحه: به شما نشان می دهد که چقدر جذاب طراحی وب سایت است با دادن به طور متوسط ​​زمان بازدید کننده در یک صفحه وب است.
صفحات / جلسه: به شما نشان می دهد که تعداد صفحات یک کاربر یک بار بازدید می کند در حالی که آنها در وب سایت هستند.
جدید در مقابل بازگشت: به شما نشان می دهد که تعداد بازدیدکنندگان جدید یا بازده شما چه مقدار است، به شما نشان می دهد که آیا سایت شما به اندازه کافی جذاب است تا بازدید کنندگان را مجذوب کند.
ترافیک ارجاع: تعداد وب سایت هایی را نشان می دهد که محتوای آنها را در سایت شما پیوند داده و به اشتراک می گذارد.

معیارهای تبدیل
معاملات: درصد درآمد و تعداد معاملات انجام شده در وب سایت شما را نشان می دهد.
زمان خرید: به شما ایده ای را می دهد که زمان صرف یک کاربر تنها برای خرید از وب سایت تازه طراحی شده است. این می تواند بیش از چند روز یا چند هفته باشد.

تست AB به مشکلات شما در سایت شما کمک می کند
بعضی از ابزار تست AB شما می تواند به شما نشان دهد که کدام مناطق طراحی وب سایت شما ممکن است فاقد باشد یا نیاز به بهبود برای افزایش فروش کلی وجود دارد. با توجه به این زمینه ها، شما با افزایش نرخ تبدیل، توانایی بهبود طراحی وب سایت را داراست. پس از AB تست طراحی وب سایت شما ممکن است یکی یا بیشتر از این مناطق فاقد وجود داشته باشد.

تصاویر
متاسفانه بسیاری از طراحان از تصاویر با کیفیت بالا استفاده نمی کنند. این واقعا می تواند فروش و اعتبار کلی کسب و کار را تحت تاثیر قرار دهد.

جهت یابی
ناوبری وب نیز می تواند بسته به طرح و طراحی شما فاقد باشد. AB تست ناوبری شما را قادر می سازد تا ببینید آیا می توانید تجربه بازدید کنندگان خود را در سایت بهبود دهد. ناوبری وب باید بدون ملاحظات بازدیدکنندگان شما آسان باشد. این باید حداقل صفحه را کلیک کند و به وضوح برچسب گذاری شود تا بازدیدکنندگان متوجه شوند چه چیزی روی آنها کلیک می کنند تا آنچه را که دنبال می کنید پیدا کنند.

به ACTION میپردازد (CTA)
منطقه دیگری که در آن بسیاری از طراحان تلاش می کنند. ایده تماس برای اقدام، تشویق مردم برای اتصال از طریق پورتال ها و شبکه های مختلف است. این که آیا تبدیل یک فروش، اشتراک یا یک دانلود است، باید یک تماس متقاعد کننده و به خوبی طراحی شده برای برقراری ارتباط و انگیزه دادن به بازدیدکنندگان داشته باشید. مثالهایی از تماسهای انجام شده عبارتند از:

ابزارهای تست AB ما توصیه می کنیم خودتان را امتحان کنید
Google Optimize – یک ابزار رایگان توسط Google ایجاد شده است.
Unbounce – یک ابزار قدرتمند تست AB است، یک سرویس پرداخت می شود، اما با یک محاکمه آزاد ۳۰ روزه همراه است.
VWO – ابزاری برای تست ابزاری برای نمایش تصاویر گرمابی است که نشان می دهد الگوهای ماوس مشتری، به شما این امکان را می دهد که مسائل مربوط به طراحی بالقوه را شناسایی کنید.
Adobe Target – این ابزار تست AB دارای یک ابزار بهینه سازی برنامه موبایل است.
تست AB اجازه می دهد تا شما را به آزمایش
تست AB دارای فراوانی فرصت هایی برای تغییر و تجزیه و تحلیل مناطق طراحی وب سایت خود برای دیدن آنچه که مردم دوست دارند و دوست ندارند. برخی از ابزارها میتوانند به توسعهدهنده کمک کنند تا درک و تجسم شوند:

گردش بازدید کننده: چگونه بازدید کنندگان خود را به نقطه B از نقطه A
طرح بندی: طرح بندی منوها، اندازه دکمه ها، فرم ها و غیره
متن: سرفصل ها، شرح ها، فراخوانی به اعمال، و خود محتوا.
عناصر ویژوال: تصاویر، رنگ ها، فیلم ها، آرم تجاری و غیره
شناسایی مناطق ضعیف سایت شما گاهی اوقات نیمی از جنگ است. یک جفت تازه از چشم، به شکل این ابزار تست AB، گاهی اوقات می تواند همه چیز شما را برای شناسایی و اصلاح نواحی مشکوک وب سایت شما فراهم کند

این افزایش بازاریابی سایت شما را افزایش می دهد
تست AB راه کامل برای تزیین و تعریف دوباره طراحی وب سایت خود را به یک ابزار بازاریابی قدرتمند و سودآور است. با تجزیه و تحلیل دقیق داده های جمع آوری شده از آزمایش AB شما می توانید زمینه های کلیدی یا عناصر طراحی را تغییر دهید که می تواند تبدیلات مورد نظر شما را به دست آورد. بهترین راه برای بهبود تبدیل، استفاده از ابزارهای تست AB می باشد، و در اینجا برخی از راه هایی که می توانید به آن دست یابید.

معیارهای هدف
قبل از آزمون AB، ایده خوبی برای تنظیم معیارهای هدف است که شما مایل به دستیابی به آن هستید هنگامی که تست را برای تعیین موفقیت تست تقسیم کنید.

بازخورد
سعی کنید از بازدیدکنندگان خود برای بازخورد از طریق نظرسنجی ها و سایر فرم ها بپرسید. این به شما کمک خواهد کرد که تصمیم بگیرید در زمینه های کلیدی طراحی وب سایت خود که نیاز به آدرس دارند.

انتخاب صفحات رفت و آمد زیاد
شما باید ابتدا سعی کنید در صفحات ترافیکی خود کار کنید. صفحات ترافیکی بالا توسط افراد بیشتری دیده می شوند و تمایل دارند تا بازدیدکنندگان بیشتری را به خود جلب کنند. به طور کلی صفحات اصلی صفحات کلیدی هستند که باید برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات بهتر مورد آزمایش قرار گیرند. تجزیه و تحلیل تست صفحات فرود شما را قادر می سازد؛ فروش و درآمد بیشتری را تبدیل کنید میزان جستن خود را پایین بیاورید هر گونه مشکلی را که صفحه اصلی شما دارد را بیابید؛ نرخ تبدیل را افزایش دهید حدس زدن و مفروضات را از بین ببر به دست آوردن امتیاز بیشتری از رقابت خود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *