آغازگر سریع در صفحه نتایج موتور جستجو گوگل (SERP)

در اصطلاحات ساده، یک SERP (که برای موتورهای جستجو نتایج موتورهای جستجو را نشان می دهد) حاوی دو نوع محتوا است: نتایج ارگانیک و پرداخت شده.

در تلاش برای ایجاد تجربه جستجو کاربران آسان تر و مستقیم تر، گوگل ویژگی های SERP، محتوای صفحه را ایجاد می کند که به کاربران پاسخ می دهد و به آنها پاسخ نمی دهد و نیازی به کلیک بر روی یک نتیجه ارگانیک نیست. اگر چه ویژگی های SERP روی صفحه به کاربر مطلوب است، اما ممکن است برای بازاریابان در نتایج جستجوی آلی، حتی زمانی که آنها رتبه بندی # ۱ را به دست آورده، دشوارتر شود.

موتورهای جستجو دقیق تر از همیشه هستند. چند سال پیش، جستجو برای “پیتزا” منجر به مخلوط قابل پیش بینی وب سایت های رستوران، دایرکتوری ها، سایت های نظیر YELP و پست های وبلاگ در مورد مکان های پیتزا بالا در بوستون خواهد شد.

امروز، در اینجا “پیتزا” را جستجو کنید:

همانطور که می بینید، SERP برای اولین بار یک تبلیغات، یک نقشه با رستوران های پیتزای مجاور را نمایش می دهد و یک کارت از ویکی پدیا حاوی اطلاعات تغذیه پیتزا است. این محتوا به نظر می رسد بیشتر و بیشتر بر روی صفحه از هر نتیجه آلی است، بنابراین حتی Pizza Hut که # ۱ به صورت ارگانیک قرار دارد، زیر ویژگی SERP پنهان است.

به عنوان یک بازاریاب، ضروری است که با ویژگی های SERP جدید به روز شود. رتبه بندی # ۱ به صورت ارگانیک به همان میزان قابل مشاهده نیست، به همین دلیل برای بازاریابان برای استفاده کامل از ابزارهای گوگل SERP ضروری است تا یاد بگیرند که چگونه می توانند رتبه بندی کنند.

یک جوک بازاریابی وجود دارد که چیزی شبیه به این دارد: “بهترین مکان برای پنهان کردن یک مرده کجاست؟ دو صفحه از گوگل: “امروزه جای خوبی برای پنهان کردن یک بدن مرده است که در واقع در زیر هر کدام از ویژگی های SERP است. در اینجا این است که چگونه می توانید نگه دارید.

یک قطعه غنی حاوی اطلاعات بیشتر نسبت به یک عنصر طبیعی است، از جمله عکس ها، بررسی ها یا رتبه بندی های مشتری. شما می توانید قطعه غنی را به عنوان یک نتیجه جستجو ارگانی که اطلاعات بیشتری از عنوان صفحه، URL و متادیتا فراهم می کند، تشخیص دهید. اپراتورهای سایت می توانند نشانه گذاری داده های ساختاری را به HTML خود اضافه کنند تا به موتورهای جستجو کمک کنند وب سایت خود را درک کنند و برای یک قطعه غنی بهینه سازی کنند. برای مثال، برنامه Starbucks شامل رتبه بندی مشتریان و قیمت گذاری در توضیحات جستجو است.